8 Haziran 2009 Pazartesi

Kirpi Düşleri: Çizim ve Edebiyatın Doğayla Dostu











Konya'ya gideli ve döneli çok oldu ama ancak yazabiliyorum. Nedeniyse, Bryan ve benim eşşekler gibi 13 Haziran'da açılacak sergimize koşturmamız. Sergide 15 ülkelik bisiklet yolculuğundan bize kalan duyguları, doğa sevgimizi Bryan çizdi, ben hikayesini yazdım.
Birkaç tanesini sizlerle paylaşmak istiyorum, bakalım beğenecek misiniz? Sergi açılışı 13 Haziran saat 19:00'da Cihangir Zenka Kafe'de.


Bir de Gençtur'la interrail toplantısı var bu Cumartesi Taksim'de. Ben ve taze bir interrail'ci :) konuşuyoruz. Yerini unuttum, gelmek isteyen email atsın bi zahmet: pisiklet@gmail.com


Çizimler: www.bryannanceart.blogspot.com (yazılar ingilizce)

Pisiklet

Düşler ismimizi çağırdı.
Düşler dedi ki : Arabayla gelmeyin onlar hep susuz.
Uçakla gelmeyin, onlar uçma taklidi yapıyor.
Bisikletle gelin.
Bak, göreceksin.
Dinle, duyacaksın.
Yaklaştığında...
hissedeceksin.

Büyülü Demlik

Büyü, bir kelebeğin kanatlarındadır. Birine yetiştim ve birazcık istedim. Uzandı ve kalbime büyü koydu.
Kalbimi demliğe koydum ve iyice demledim. Gündönümünde bıraktım.
Şehrin üstündeki duman kalktı ve yerini güzelliğe bıraktı. Sabah uyananlar yüzlerinde neden bir gülümseme olduğunu hiç bilmediler. Belki karıncalar ve onlar iyi sır saklar.

1 yorum:

Feride Nizamettin dedi ki...

ah harika çizimler bayıldım.
ben de eski bir Gençtur'cuyum, 1 yıl kadar onlarla çalışmıştım harika bir organizasyon olacağına eminim.
sevgiler