11 Kasım 2008 Salı

Gezi ve Doğa Aşkını Anlatan İki Kitabım Çıktı



Kazadan sonra olabilecek en iyi şey oldu: Geçtiğimiz hafta iki kitabım yayınlandı. Bir Bilet Al ve Dostum Pasifik.




Bir Bilet Al, 2000 yılında yayınlanmış kitabın yenilenmiş ve geliştirilmiş hali. Yolculuk anılarımı anlattığım "Yol Notları"na hiç dokunmadım ama interrail'le ilgili soruları yanıtladığım "Yol Rehberi"ni tamamen yeniden yazdım. Nasıl çıkılır'dan nerede kalınır'a, kaç para lazım'dan, yollarda Türk olmanın dayanılabilir ağırlığına kadar son 12 yıllık gezginlik hayatımda öğrendiğim herşeyi okuyucularla paylaştım.


Dostum Pasifik, ilk baktığınızda 8 yıl yaşadığım Amerika'nın günlük hayatını bir Türk'ün gözüyle görmek hakkında bir kitap. Ama satır aralarında, Pasifik Okyanusu ile kurulan sıkı bir dostluğu ve bu dostluktan gelen bir doğa aşkı ve bu modern toplumda hala mucizelere inanabilmek yatıyor. Bu kitap, herşeyi satıp bisikletlerle yola düşmemizin nedenlerini ve başlangıcını anlatıyor.




İki kitap da bazı kitapçılarda var. Eğer bulamazsanız internetten ısmarlayabiliyorsunuz:








Sevgiyle,


Gizem






6 yorum:

Adsız dedi ki...

Sevgili Gizem abla,
Her işte bir hayır vardır deyip hiç bir bahanem olmasa da o güzel üslubunuzu sayfalar arasında da yakalayabilmek için yakın bir zamanda ''Bir bilet al'' adlı kitabınızı spariş edeceğim. İnternet ve gazete dışında kitap okumayan bu tembelin kitap okumak için bir bahanesinin olması çok iyi oldu :)

Unknown dedi ki...

Sevgili Enes,
Çok çok teşekkür ederim. Umarım kitabı beğenir, sonunda sen de "Bir Bilet Al"ıp yollara düşersin :)

gezgin dedi ki...

başarılarınızın devamını diliyorum yazılar blog fotoğraflar herşey çok güzel olmuş ama kitaplarınızı bulamadım bana medcezir890 gmail bu emailden cevabınızı atarmısınız bende amatör gezgin ve gurmeyim yol arkadaşım abimle geziyorum ileride bisikletle dünya ve avrupa turu düşünüyoruz şimdi türkiyeyi karış karış geziyoruz bu kitaplarınızı nerden alabilirim birde türkiyeyle ilgili kitabınız var mı cevabı mail adresime yollarsanız sevinirim:)

hoşçakalın gezekalın....

Adsız dedi ki...

Sevgili Gizem bu haberi sabırsızlıkla bekliyordum en kısa zamanda kitaplarını alacağım sağlık dilerim Brain a selamlar.

Adsız dedi ki...

Kıymetli Gizem umarım daha iyisin kitaplarına sevindim Brain a çok selamlar.

Adsız dedi ki...

Herkese merhaba,
Kitabı bulamayanlar Boyut Yayıncılık'tan (tel: 0212 444 53 53- yanlış hatırlamıyorsam posta ücreti almıyorlar) veya internetten (burada %20 indirim var, eyoooo! www.pandora.com.tr) ısmarlayabilir.
Ben daha iyiyim ama hala doktor kontrolündeyim.
Sevgiyle,
Gizem