20 Temmuz 2008 Pazar

öğrendiklerim...

nadiren de olsa, rüzgar arkadan esebiliyor... ancak rüzgarı yakalayıp bisikleti daha hızlı itmesi için arka çantalara yağmurluk bağlamak kötü bir fikir (bakınız Kızılkum Çölü'nde çamurluğa sıkışan yağmurluk, iki saniye içinde saatte 60 km hızdan duruşa geçen bisiklet)...

ayağına beş numara büyük lastik pabuç giyen, öğle yemeği olarak ekmek içine kırdan topladıkları otları katık yapan çoban çocuklar, bizim apartmandaki herşeye sahip, gameboy hastası, obez, soluk benizli çocuklardan daha mutlu galiba...

parayla bonkörlük ters orantılı... cepler dolgunlaştıkça, içler boşalıyor mu ne? tüm tur boyunca davet edildiğimiz bütün hanelerin 'fakirhane' olması tesadüf olabilir mi?

ülkelerin su fakirliği doğal kaynaklarla değil, doğal kaynakların nasıl yönetildiğiyle (veya yönetilemediğiyle) alakalı...

dünyanın başı büyük belada arkadaşlar... para yenmiyor ve içilmiyor.

gezginler, dünyanın damarlarında dolaşan oksijen gibi. taze kan götürüyorlar gittikleri yerlere...

dünya bir bisiklet selesinden bakınca çok daha güzel... iç acıtacak, kollarınızı etrafına sarıp korumak isteyeceğiniz kadar güzel...

turistler fotoğraf çeker, gezginlerse anı yaşar...

sağlık sigorta poliçesi dikkatle, çok ama çok dikkatle okunması gereken bir şey...

*****

bisiklet ve doğa severlerden, yurt dışında bisikleti anlattığımız kuruluşlar ve edindiğimiz dostlardan, uğradığımız konsolosluklardan ve medyadan gelen 'hemen iyileş ve bisiklete hopla' mesajlarının beni ne kadar sevindirdiğini anlatamam. inanın her birini okudukça biraz daha iyileştiğimi hissediyorum. bu zor günlerde bizi yanlız bırakmadığınız için teşekkürler...

bu hafta bir ameliyat daha olacağım, sonra durumum biraz daha netlik kazanacak. yazmaya ve dırdıra devam edeceğim (radyo, blog, kitap, dergi ve gazeteler vs...). velhasıl kelam benden kurtuluş yok, nihahahahahahahaaa!!! ;))

9 yorum:

sERdAR dedi ki...

çoookk geçmiş olsun..
Vahşi olan doğa mı, bizmiyiz??...
umarım pedallar dönmeye devam eder.

Unknown dedi ki...

Harikasın !

Unknown dedi ki...

"bisiklet ulaşım aracıdır" sloganınız çok etkili oldu. Öyle ki, NTV de, TRT Radyo 1 de ben şahidim, "5 km. ve azı mesafelerde şehir içinde otomobilden daha elverişli" olduğunu daha önce hiç duymadıydım. Sizin de gayretinizin olduğu aklımdan geçmiyor değil hani. İkinci ameliyattan söz ettiğinize göre durumunuzun hafif olmadığı anlaşılıyor. Acılara dayanma gücünüz ve sabrınızın bunları atlatacağınıza güvencimi tebessümle arzetmek istiyorum. Sanırım birçok arkadaş da böyle düşünüyorlardır. Selamlarımla.

Unknown dedi ki...

Gizem'cim, coook gecmis olsun canim arkadasim...
Super bir is basardiniz, bir cok insan sizin sayenizde bilinclendi. Bir cok insana ilham kaynagi oldunuz! Seninle gurur duyuyorum!
Cabuk iyiles lutfen...
Zeynep Çakır

Serkan Taşdelen dedi ki...

Canım Ablacım sen iyi ol, yollar seni bekler.
En kısa zamanda eski sağlığın ile seni görmek istiyoruz.

Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Sonsuz pedallar.Sonsuz moral ve sağlık.Sevgilerle...
Zafer Doğan

Adsız dedi ki...

GEçmiş olsun Gizem abla.En yakın zamanda iyileşmen dileğiyle. Sizleri yollarda görmek dileğiyle.

Ha unutmadan size bir teşekkür borçluyum Tüm Ordu ve Ordu'lu bisikletli arkadaşlar adına.Sayenizde bizim yapamadığımız, belki dikkate bile alınmadığımız bir olaya önayak oldunuz.Artık sembolikte olsa Ordu'da bir bisiklet yolu var.Umarım sizin bu girişiminizin devamını getirebiliriz.

Tekrardan en yakın zamanda iyileşmeniz dileğiyle.Sizin yeriniz hastane yatalkarı değil bisiklet selesi ;)

Adsız dedi ki...

seni okurken içim dışım bir sırıtık bi sırıtık ki sorma gitsin ve Gizem

her cuma açık radyo'da mediha şen sancakoğlu sesini dinlemeyede eni konu iyice alışmıştım

sonra lap top gitti muhabbetinden sonra yazı çizide kesilince hep laptopsuzluktandır diye düşündüm, üstüne bir kaç cuma da radyo dinleyememiştim zaten senin şen ve sancakoğlu çınlayan saatlerde

neden sonra facebook'taki interrail grubundan gelen mesajla öğrendim kaza geçirdiğini

çok geçmiş olsun

hep yazayım diyorum kahrolası şehir pis ikolojisi oydu buydu derken ertelettiriyor sana bir selam olsun gönderme niyetimi

bizim ev üstbostancı'da, yakınlarda bir yerde mukim isen ziyaretine gelmek isterim

bisiklet kullanma iştahım var olmasına var ama gelgelelim onu kullanacak ortopedik donanımımda noksanlıklar da var :))

şu ziyaret konusunda ciddiyim

tekrar çok geçmiş olsun

AnAvArzA

ahmet üstündağ dedi ki...

Sizi bütün cesaretinizden dolayı kutlarım. Gerçektende kışkanmadım değil. Geçirmiş olduğunuz kaza beni derinden üzmüş olup geçmiş olsun dileklerimi yolluyor bir an önce iyileşip kaldığınız yerdentura devam etmenizi gönülden diliyorum.